30 April 2012

PROGRAM 3R DI ALOR SETAR

AKTIVITI KUTIPAN BARANGAN KITAR SEMULA DI IBU PEJABAT PPSPPA NEGERI KEDAH


Setelah hampir 4 bulan menjalankan aktiviti kutipan barangan kitar semula di kalangan warga kerja Ibu Pejabat PPSPPA Negeri Kedah, kini stor atau pusat penyimpanan barangan kitar semula Ibu Pejabat telahpun penuh dan perlu dibersih dan dikosongkan. Oleh yang demikian, pihak Syarikat Environment Idaman Sdn Bhd telah dimaklumkan untuk membuat aktiviti kutipan barangan kitar semula di Ibu Pejabat PPSPPA pada 30 April 2012. 


Antara warga kerja yang turut memberikan kerjasama dalam menjayakan aktiviti tersebut ialah En. Khairul Azmi Bin Mohd Yunus, Raja Mohd Radzi Bin Raja Abd Jalil, Zari Hamdi B. HashimIntan Diana Bt. Abu Bakar, Nur Fizatulakma Binti Kamaldeen, Wan Nor Ilza Binti Wan Mohd Yatim,Hasyir Bin Harun, Rusdi Bin Shamsudin, dan Muhamad Sharifuddin Bin Ab Rahman. 


Menurut En Pissal Bin Abu, jumlah kutipan pada hari tersebut setelah ditimbang adalah sebanyak 573.50 kg bersamaan dengan RM197.25. Kerjasama yang telah ditunjukkan pada hari tersebut oleh pihak warga kerja PPSPPA dan juga pihak Syarikat Environment Idaman Sdn Bhd amatlah dihargai dan diucapkan dengan ribuan terima kasih. Tidak lupa juga, pada hari tersebut merupakan aktiviti kutipan barangan kitar semula di Ibu Pejabat PPSPPA yang terakhir buat En Pissal Bin Abu oleh kerana persaraannya daripada perkhidmatan pada 3 Mei 2012.



Tiada ulasan: