27 Mei 2012

PROGRAM 3R DI SUNGAI PETANI

AKTIVITI KUTIPAN BARANGAN KITAR SEMULA MELALUI DRIVE-THRU DI PASARAYA GIANT HYPERMARKET, SUNGAI PETANI

Aktiviti kutipan barangan kitar semula melalui Drive-Thru sesi kedua dijalankan seperti biasa pada 27 Mei 2012 pukul 2 - 6 petang bertempat di hadapan pintu masuk Pasaraya Giant Hypermarket, Sg Petani, Kedah.

Aktiviti yang berteraskan kempen kitar semula tersebut mendapat sambutan menggalakkan daripada pengunjung pasaraya berkenaan sejajar dengan promosi yang meluas dan keramaian pengunjung. Oleh kerana, aktiviti tersebut dijalankan pada musim cuti sekolah, maka kaunter Drive-Thru kami dikunjungi dengan pengunjung kanak-kanak dan ibu bapa / penjaga. Antara perancangan kami pada aktiviti ini bulan depan ialah dengan memberi belon kepada kanak-kanak untuk menarik perhatian mereka.



Antara warga kerja PPSPPA Negeri Kedah ialah En Mohd Azrul Bin Azmi, En Muhamad Fadzley Bin Yaakop, En Azrishah Bin Adli, En Mohd Badrul Hisham Bin Azizi, dan En Mohd Adib Sallihan Bin Jamaludin daripada Pejabat Cawangan PPSPPA Sg Petani. Bagi Syarikat Environment Idaman Sdn Bhd pula diwakili oleh En. Saufi Halim daripada cawangan Sg Petani. 




Tiada ulasan: