25 Julai 2012

PROGRAM 3R DI IBU PEJABAT PPSPPA NEGERI KEDAH

AKTIVITI PENJUALAN BARANGAN KITAR SEMULA OLEH IBU PEJABAT PPSPPA NEGERI KEDAH KEPADA PUSAT KITAR SEMULA (VENDOR) BERHAMPIRAN

Selepas penjualan barangan kitar semula yang terakhir pada bulan April 2012, kini stor pengumpulan barangan kitar semula PPSPPA Negeri Kedah telah padat dan dipenuhi dengan barangan kitar semula yang terdiri daripada kotak, kertas, botol-botol plastik, tin aluminium, tin susu, dan sebagainya yang harus dikosongkan. Oleh yang demikian, pada 25 Julai 2012 pihak Bahagian Kitar Semula dan Kesedaran Awam, Ibu Pejabat PPSPPA Negeri Kedah telah menelefon pusat kitar semula (vendor) berhampiran untuk membawa lori bagi mengutip barangan kitar semula di dalam stor tersebut untuk sesi penjualan.














Antara warga kerja PPSPPA yang terlibat ialah En Mohd Azrul Bin Azmi, Cik Intan Diana Bt. Abu Bakar dan Puan Nur Fizatulakma Binti Kamaldeen dibantu oleh En Muhammad Izhar Bin Ruzlan Zabidi, Pembantu Penguatkuasa Alor Setar. 






Sebanyak 2 tan lebih barangan kitar semula yang telah dijual dan hasil jualan yang diperoleh adalah sebanyak RM 800.00 lebih. 

Tiada ulasan: